diumenge, 3 de setembre del 2006

COMENTARI

MALEÏDES ERRADES
Vaig tenir ocasió de llegir ahir un retall del diari Avui, de després de jugar-se la final de la Copa Catalunya de futbol femení al Camp Nou Sardenya, i quant el meu amic em va dir que mirés el resultat de aquesta final, em vaig quedar petrificat al veure que el resultat que figurava al diari en qüestió era el de RCD Espanyol 1 FC Barcelona 7. En sembla ja de per sí, una falta de respecte al futbol femení, a la pròpia competició referent de la nostra terra, a un club centenari, a un equip que assolit sis títols consecutius, guanyant Superlliga, Copa de la Reina, i essent el actual campió d’aquesta competició, i per tant revalidant el títol que l’acredita com el millor equip femení del nostre país, que a més de no haver-hi cap tipus de crònica, a sobra no indiqui qui es el campió i tan sols es faci ressò d’un resultat i a per a mes inri, equivocat, i com es lògic, o maleïda casualitat en favor de l’equip del règim...
¿S’imaginen vostès, senyors del diari Avui o tots els culers, si el dimecres pròxim, a la Copa Catalunya guanyés el Barça per 7-1 i al diari figurés que havia guanyat el conjunt perico per idèntic resultat?...¡No vull pensar, les conseqüències que tal errada comportaria!
I per a més inri, no va ser rectificat a l’endemà, segons m’han informat, motiu per el que s’ha de pensar en alguna cosa més que una simple errada tipogràfica.
Tenia aquest diari, independentment de la seva línia política, (amb això ja no m’hi fico, te tot el dret a defensar les idees polítiques que consideri oportú, i que els seus lectors estiguin d’acord) com un diari seriós...i es per això que tinc que dir que m’ha causat una profunda decepció. Espero, que si llegeixen aquestes línies, senyors del diari Avui, rectifiquin aquest resultat, per que mai es tard, si es tracta d’una equivocació...



S E N T I M E N T P E R I C O . C O M