dissabte, 3 de març del 2007

COMENTARI.

foto: el mundo.es

Continuem sota la màfia de Villar.

Un cop s’ha conegut la sanció de tancament per tres encontres del Ruíz de Lopera per els incidents del Betis –Sevilla de Copa, un té per força que fer, unes quantes reflexions al tema.

Resulta que llençar una ampolla de plàstic està castigat amb tres encontres si fa impacte a un tècnic. I jo ingenu de mi em pregunto ¿I si toca a un jugador? Per que per molt que s’hagi ocultat i silenciat en els mitjans d’intoxicació del regim, l’altre dia al Sadar, o Reyno de Navarra o com cony li vulguin dir, a Raul Tamudo li van llençar una ampolla de plàstic que li va fe impacte en el moment que celebrava efusivament amb la resta del seus companys el 0-2, i aquí no ha passat res; ni es comenta, ni es analitza, ni es sanciona ni ..

Resulta que llençar una ampolla de plàstic està castigat amb tres encontres si fa impacte a un tècnic. I jo em continuo preguntant. ¿ I si fos de vidre, de whisky, malgrat no toqui a cap tècnic?
I segueixo preguntant-me ¿ I si fos un cap de porc, i si fossin centenars d’objectes de tota classe llençats al mateix temps com a provocació al greu crim comès per un jugador rival per atrevir-se (deu meu, quin atreviment !) a llençar un servei de cantonada?

I això, ja no m’ho pregunto.... ho afirmo i amb contundència. Tenim unes competicions manipulades per la diferent vara de mesurar d’uns corromputs estaments federatius, encapçalats per mafiosos, que en tot moment no tenen altre objectiu que defensar els interessos dels clubs poderosos, continuar instal·lats a les poltrones (per cert, cobrant) i per sobra de totes les injustícies i tripijocs, l’ànim de servir a qui tots esteu pensant.





S E N T I M E N T P E R I C O . C O M