diumenge, 9 d’agost del 2009

LES PRIMERES REACCIONS A LA TRAGÈDIA


RCD ESPANYOL

Mor Daniel Jarque

Aquesta tarda ha llançat una desgràcia sobre l'Espanyol i la família de Dani Jarque. El jugador blanc-i-blau ha mort a causa d'una asistòlia en el Centre Tècnic Federal de la FIGC. El doctor Cervera li ha practicat al jugador el protocol RCP i s'ha fet ús del desfibrilador, que ha confirmat que es tractava d'una asistòlia no desfibrilable.
Als pocs minuts, ha arribat la primera ambulància dels serveis d'urgències de Florència, que realitzen un nou intent amb el desfibrilador que porten, que torna a constatar una asistòlia no desfibrilable. Els serveis mèdics han seguit amb el protocol de RCP, administrant adrenalina i atropina durant una hora, però el cor del jugador no ha reaccionat, per la qual cosa finalment s'ha determinat la seva mort.
El RCD Espanyol, trencat també pel dolor, vol posar-se a l'absoluta disposició de la família del nostre capità Dani Jarque, a la que fa arribar l'abraçada més sentit.


Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol

En aquests moments tant durs i desgraciats per tot l'Espanyolisme. Des de la FCPE lamentem profundament la pèrdua del nostre Capità en Dani Jarque, gran jugador i millor persona, i volem donar el condol en nom de totes les Penyes del RCD Espanyol a la seva família i a tots els seus amics.
No t'oblidarem mai.
Descansi en pau.


LA CURVA

Hoy es un dia duro para todo el espanyolismo, hoy se ha ido nuestro capitán, desde LaCurva queremos dar nuestro mas sincero pesame a toda su familia, toda la familia perica esta en estado de 'shock' después de recibir la fatal noticia.

DANI JARQUE DESCANSE EN PAZ.
SIEMPRE SERAS UNO DE LOS NUESTROS




COMUNICAT OFICIAL GRAN PENYA ESPANYOLISTA MANIGUA

Sota un estat de consternació absolut, amb un fort dolor i amb una inmensa i profunda tristor la Gran Penya Espanyolista Manigua plora la tràgica mort del nostre jugador i capità Daniel Jarque González i vol fer arribar en aquest moment tan doloròs el més sincer i sentit condol a la seva família i el vol fer extensiu a tota la família del Reial Club Deportiu Espanyol de Barcelona.
Descansi en pau.

Ciutat de Barcelona, 8 d'agost de 2009

CONSELL DIRECTIU GRAN PENYA ESPANYOLISTA MANIGUA



CIBERPENYA PERICOS AMB WEBS

Devant la terrible noticia de la mort del nostre capità Dani Jarque, la Ciberpenya Pericosambwebs s´afegeix al enorme dolor que estàn patint els amics i familiars
de Dani Jarque, així com tota la familia espanyolista.
Ens posem a l´absoluta disposició de la familia Jarque, a la que volem fer arrivar el nostre més sincer condol.
DESCANSA EN PAU

ALBERTO ARIZA, President de la FCPE

"No nos lo podemos creer. Son momentos muy complicados para el españolismo. Lamentamos profundamente el fallecimiento de Dani Jarque. Ha sido un golpe muy duro para el españolismo", ha señalado Ariza.El presidente de la FCPE ha destacado que Jarque era "un símbolo de la cantera" que siempre ha mostrado "su compromiso por el club". "Se ha prestado a ayudarnos en todo lo que ha podido y nunca ha tenido un no para nosotros", ha remarcado. Ariza ha reconocido que la afición blanquiazul está "consternada" por el fallecimiento del jugador y que las llamadas entre los socios y seguidores son constantes. "La gente está impactada y no deja de llamar", ha declarado. Por último, ha expresado la voluntad de llevar a cabo algún tipo de homenaje aunque es difícil porque la Liga todavía no ha comenzado y ha garantizado que una representación de la FCPE acudirá al entierro del futbolista. (diari Sport)




PERIÓDIC BLANC I BLAU

FALLECE DANI JARQUE

La noticia ha golpeado con dureza a todo el espanyolismo y el mundo del fútbol en general: Dani Jarque, central y capitán del Espanyol, ha fallecido esta tarde en Italia donde el equipo realizaba una gira veraniega a la edad de 26 años.

Según informaciones de nuestro compañero Oriol Vidal, que se encuentra en Italia siguiendo al equipo para TVC, Jarque ha preferido quedarse en el hotel en la tarde libre que Pochettino había concedido a sus hombres porque no se encontraba del todo bien. Ni Jarque ni nadie del club le ha dado más importancia hasta que, en la hora de la cena, y al comprobar que Jarque no bajaba con los demás jugadores, su compañero de habitación, Ferran Corominas, ha subido a la habitación y se lo ha encontrado estirado en el suelo. Tras practicarle el doctor Cervera los primeros auxilios, Jarque ha sido tratado de urgencia en el Centro Técnico Federal de la FIGC, donde se ha certificado su fallecimiento a causa de una asistolia.

El mundo del fútbol ha reaccionado con incredulidad y consternación, y como ejemplo caben destacar el minuto de silencio que se ha guardado en Mestalla en el descanso del Valencia-Arsenal o las muestras de duelo que han expresado tanto Joan Laporta en nombre del FC Barcelona o el capitán del Real Madrid Rául González.

Evidentemente, el Espanyol ha suspendido su gira por Italia y regresará en cuanto le sea posible a Barcelona para poder dar sepultura a Dani, que en un par de meses iba a ser padre por primera vez.

La familia espanyolista vive sus momentos más duros y también ha expresado su consternación por lo sucedido. En el BiB, donde llevamos siguiendo a Dani desde que, literalmente, era un crío, la noticia nos causa el más hondo de los pesares que queremos compartir con todo el colectivo perico. Asimismo, nos gustaría expresar nuestro más sentido pésame a la familia del jugador, a sus amistades y toda la plantilla profesional del Espanyol y a su cuerpo técnico y colaboradores más cercanos por esta desgraciada pérdida.
Descansa en paz, Dani. Siempre estarás con nosotros.

BLANC I BLAU


PERICOS ON LINE

PericosOnline descriu la tràgica noticia i al final del post expressa el seu condol: "Pericos On Line s´afegeix de tot cor a l´enorme dolor que hores d´ara estan patint la família i els amics de Dani Jarque, i per extensió, tota l´afició blanc-i-blava que ara mateix té el cor trencat per aquesta grandíssima desgràcia"


REAL FEDERACIÓN ESPAÑOLA DE FUTBOL.

El capitán del R.C.D. Espanyol, Daniel Jarque, falleció en la tarde del 8 de agosto a causa de una asistolia, en el hotel de concentración del conjunto catalán en Florencia. La RFEF se suma al dolor de la familia y del R.C.D. Espanyol, a los que brinda su máximo apoyo en estos difíciles momentos.

Conmoción en el mundo del fútbol por la pérdida de Daniel Jarque, capitán del R.C.D. Espanyol. El jugador nacido en Barcelona (01/01/1983) falleció a causa de una asistolia, en la tarde del 8 de agosto en el hotel de concentración en el que el equipo perico había estado hospedado durante los tres últimos días (el Centro Técnico Federal de la Federación Italiana de Fútbol en Coverciano, a las afueras de Florencia).

Según el comunicado oficial del conjunto blanquiazul “El doctor Cervera le ha practicado al jugador el protocolo RCP y se ha hecho uso del desfibrilador, que ha confirmado que se trataba de una asistolia no desfibrilable. A los pocos minutos, ha llegado la primera ambulancia de los servicios de urgencias de Florencia, que realizan un nuevo intento con el desfibrilador que portan, que vuelve a constatar una asistolia no desfibrilable. Los servicios médicos han seguido con el protocolo de RCP, administrando adrenalina y atropina durante una hora, pero el corazón del jugador no ha reaccionado, por lo que finalmente se ha determinado el fallecimiento”.

La RFEF se pone a la absoluta disposición de la familia del jugador y del R.C.D. Espanyol, a los que hace llegar sus más sentidas condolencias.

Descanse en paz.



FEDERACIÓ CATALANA DE FUTBOL.

La Federació Catalana de Futbol està de dol per la mort sobtada del capità del RCD Espanyol, Dani Jarque. El President de la FCF, Jordi Casals, i la seva Junta Directiva expressen el condol a la seva família i a tots els jugadors, directiva i seguidors del RCD Espanyol. La FCF ha declarat tres dies de dol per la mort del capità blanc-i-blau, i demana a tots els clubs catalans guardin un minut de silenci a tots els partits amistosos que es disputin aquests dies.


FC BARCELONA

JOAN LAPORTA

En declaraciones a EFE, el mandatario barcelonista ha señalado que tanto él como la familia barcelonista "estamos consternados ante este trágico suceso y que lamentamos profundamente".

"Hoy estamos todos de luto", ha apuntado el presidente del Barcelona desde San Francisco, donde se encuentra de gira el equipo azulgrana, el cual está hablando con el Espanyol para lucir un brazalete negro en señal de respeto por el capitán españolista, con motivo del partido amistoso que jugará el Barça esta madrugada contra el Chivas.

"Quiero transmitir en nombre del Barcelona nuestro más sentido pésame al RCD Espanyol por la trágica pérdida de Dani Jarque, y también a su familia


Al final del matx contra el Chivas, els jugadors del FC Barcelona han parlat de la mort sobtada de Dani Jarque i s’han volgut sumar al dolor de la família espanyolista.
Lluint un braçalet negre al braç i amb la formació d’una pinya abans de l’inici del matx contra el conjunt mexicà per guardar un minut de silenci. Així és com els jugadors blaugranes han volgut recordar Dani Jarque.

Bojan Krkic, a la sortida de vestidors, ha confessat: “Estàvem molt afectats i ho seguim estant”, referint-se a l’estat d’ànim de l’equip abans de disputar el darrer compromís de la gira pels Estats Units. “Era un company i m’ha sabut molt greu”, ha afegit. El davanter blaugrana s’ha volgut sumar al dol per Jarque: “Vull donar-li a tota la seva família el meu recolzament”.

Els components de la plantilla del Barça que han comparegut davant els mitjans de comunicació també s’han volgut sumar al dolor per la mort de Dani Jarque:

Carles Puyol

“És un dia trist per a tots nosaltres i per al futbol”.
“Enviem el nostre recolzament a la família i als seus companys. He parlat amb alguns, com l’Ivan (De la Peña), i estan molt afectats”.
“Estarem al costat de la família i dels companys. És un cop dur”.

Gerard Piqué

“Ha estat un cop molt dur, una commoció per tot l’equip. Esperem que la família i l’equip ho encaixin el més ràpid possible”.

FCB.cat


Andres Iniesta en la seva pàgina web ha dit: “Es un palo muy duro. Te echaré de menos amigo”

ERNESTO VALVERDE, ex entrenador i ex jugador del RCD Espanyol

"Desde que me he enterado de la noticia, todavía no me he repuesto, sobre todo, por cómo era Jarque. Era un jugador súper fuerte, súper sano y muy importante en el vestuario. Se nos han puesto los pelos de punta desde que nos hemos enterado", ha manifestado.Valverde ha recordado que mientras él fue su entrenador "nunca" tuvo ningún problema. "Era una persona muy fuerte, pero la vida es como y te da estas desagradables sorpresas. Es muy complicado", ha añadido.El actual técnico del Villarreal ha explicado que ha hablado con varias personas del club. "Estaban muy afectados por la noticia, como es normal en este tipo de situaciones. Tenía toda una vida por delante" (declaracions al diari Sport).


REAL MADRID CF:

RAUL GONZÁLEZ

"Buenas tardes, nos hemos enterado hace unos minutos del fallecimiento de un compañero, del jugador del Espanyol, Jarque, y como capitán y en representación del Real Madrid quería mostrar todo nuestro pésame y estar al lado de la familia del jugador. Queremos darle ánimos a toda la familia espanyolista en estos momentos tan duros que nos han dejado a todos consternados. Un chico tan joven, gran profesional y deportista, que haya sufrido esto nos ha dejado muy dolidos. Desde aquí nuestro más sincero pésame" (Roda de premsa del capità del conjunt blanc).


MANEL FANLO, Mundo Deportivo.

Estrenaba capitanía. Se sentía orgulloso de ello. A sus 26 años, lucía el brazalete del club que lo había visto nacer, crecer y consolidarse como uno de los mejores defensas del país. Dani Jarque siempre aireó su espanyolismo, dio la cara cuando todo parecía hundirse. La pasada temporada, con el descenso más cerca que nunca, Dani aseguraba que el equipo se iba a salvar, que el vestuario estaba convencido de que todo acabaría bien. Apostaba por que la lucha iba a ser el único camino para conseguir el objetivo.


Era un luchador. Un futbolista que combinaba su fuerte carácter con su categoría futbolística. La muerte le ha llegado a traición, sin tiempo a reaccionar. Sin poderle echar un pulso del que seguro que hubiese salido airoso, de una forma más que rastrera. Jarque se nos ha ido. Su fútbol, su espanyolismo, pero sobre todo su grandeza como persona nunca nos va a abandonar. Dani, el espanyolismo y sus gentes siempre estarán a tu lado. Gracias por todo, capitán


TOMAS GUASCH: Diario As

¿Por que se van siempre los mejores?

Le conocí siendo un crío y se nos va como capitán del Espanyol, la ilusión de su vida. Ni un mes le ha dejado disfrutarlo este asco de vida. Un crío, digo… Lo que era ayer, ¡26 años tenía nada más! Amable, cortés, educado, buenísima gente. Un muchacho ejemplar, también en lo futbolístico. Del Bosque le había echado el ojo. Había pasado por todas las selecciones inferiores de nuestro fútbol con notable éxito personal y colectivo, y cada día era mejor este Dani Jarque que ya está en los cielos.


Qué decir en momentos como este? El dolor es brutal. Y el desconcierto. Los recuerdos se apelotonan, se buscan explicaciones y no las hay. Por eso me atrevo a contarte, Dani, que en cuanto corrió la voz mi teléfono explotó. Pasaron de cincuenta las llamadas. Desde Santander, tus amigos Marc Torrejón y Óscar Serrano. Óscar Ribot y Manuel Redondo, del Real Madrid, los amigos del Nàstic, del Xerez, de Bilbao… Petón me recordó que tú fuiste el capitán de aquella Selección Sub-19 que ganó el Europeo con un gol de Torres: él es otro que te llora, es lo único que nos queda. Llora el doctor González, allá en El Ejido, al que me tocó darle la noticia. Lloramos todos los que tuvimos la suerte de conocerte.

Pasaban de las nueve de la noche cuando sonó mi teléfono. Con un hilo de voz y arrasado en lágrimas me habló Pin, el padre de Iván de la Peña: "¿Lo sabes, verdad?" No sabía nada. Acababa de llegar a casa desde Sariñena, ni tiempo para quitarme la chaqueta me dio. No lo sabía, lo supe en ese mismo momento. Y se me ocurrió lo de siempre en casos como el tuyo: ¿por qué será que siempre se nos van los mejores? Descansa en paz, amigo. ¡Qué solos nos has dejado!

Una celebración de cumpleaños en casa de un familiar. Un s.m.s que restalla con estruendo en medio de la fiesta. Un texto directo y brutal: “Jarque ha muerto. Descanse en paz”. Incredulidad, llamadas cruzadas, perplejidad, confirmación. La tele, ofrece un minuto de silencio antes de empezar en Mestalla la segunda parte del Valencia-Arsenal. Avisos a varios amigos por si acaso aún no se han enterado. Contestaciones. Unos los sabían y otros no. Todos, muestran su abatimiento. En general, se coincide en una cosa: “Es nuestro sino”.



EMILIO, BLOG "EL PAN DE LOS POBRES"

Es nuestro sino..

Si, sin duda, en el Espanyol la felicidad no puede durar nunca mucho. Es una ley no escrita pero que aun así, se cumple a rajatabla, por lo que ya todos la aceptamos sin protestar. Sin embargo, esta vez se han pasado. Los pericos, sabemos muy bien lo que es sufrir. Sabemos, lo que es perder una final europea en los penaltis. Y sabemos, lo que es un descenso. Y otro más. Y sabemos, lo que es ver en directo la demolición de nuestro estadio. Y sabemos, lo que es una salvación a falta de 20 minutos. Y otra en el último minuto. Y sabemos, lo que es otra final europea perdida de nuevo en los penaltis. Y así, mil y una perrerías a las que estamos acostumbrados a que la vida nos haga, y que ya soportamos con una resignación estoica.

Pero lo de hoy, no tiene nombre. La muerte, de uno de los nuestros. La muerte, de nuestro nuevo capitán. Un chaval de 26 años criado en el Espanyol desde los 12 años y que estaba llamado a ser un nuevo referente dentro del españolismo. Un chaval, de una categoría humana que incluso superaba a la futbolística, que era mucha. Un chaval, que iba a ser padre dentro de un par de meses y que a ver quien le explica ahora a su futuro hijo o hija que su padre, murió apenas unas semanas antes de que el/ella naciera. Un chaval, con toda una vida por delante que, de pronto, se ha visto truncada por uno de esos incomprensibles designios del destino que jamás llegaríamos a entender, por más que alguien nos lo quisiera explicar. Un chaval, por el que a buen seguro todos los pericos cambiaríamos nuestro nuevo estadio por tenerlo de nuevo a nuestro lado, luciendo y defendiendo la blanquiazul con ese orgullo que siempre demostró tener.

Y es que, los españolistas sabemos que nuestro sino es el de sufrir, si, y por ello lo aceptamos sin demasiada queja, pero así no por favor. Así no.

(Desde este pequeño blog, quiero expresar mi más sincero pésame a todos sus familiares, amigos directos y pericos en general. Dani Jarque, estés donde estés, descansa en paz)


ALBERT OLIVÉ, BLOG “DE SARRIÀ A CORNELLÀ”

Aquesta tarda de dissabte ens ha deixat en DANI JARQUE. A la concentració de l'equip a terres italianes.
Només puc dir com m'he enterat de la noticia. Era l'Estartit, acabava de correr en una cursa de 10 km, un bany a la platja cap a la mitja nit i llavors un cop al cotxe agafo el mòbil. M'ha estrenyat veure tantes trucades perdudes i un missatge. El missatge deia això: "Hola Albert, m'acabo d'enterar de la mort de Dani Jarque. Ostres! Que fort!" Aquestes tres linies m'han deixat fet pols. M'ha vingut fred i poques ganes de fer res més aquesta nit.

Són noticies impossibles de creure. Estic escoltant un resum de El Larguero i estic flipant. No pot ser veritat. És dur, molt dur.
Pericos, estem de dol. Per si no és possible que el nou Estadi de Cornellà - El Prat porti el nom de Dani Jarque, demano des d'aquí que una de les graderies si que aconsegueixi dir-se Grada Dani Jarque.
Descansi amb pau Dani Jarque.




PERICOSCOOL

Ens deixa el nostre capità:
Ha mort el nostre capità, Dani Jarque, deixant buits impossibles de reemplaçar: al centre de la defensa i, sobretot, al cor de tots aquells qui l'estimem. Dani ha estat i és un exemple de conducta dins i fora del camp.
El tòpic diu que sempre ens deixen els millors, i en aquest cas, així ha estat. Dani era el millor. Humil, treballador, perico, sincer, atent, amable i tot el reguitzell d'adjectius que conté un diccionari.
Avui, és el dia més trist de la història de l'Espanyol. Els nostres cors, i aquell cor blanc i blau que bategava de joia el dia de la inauguració del nou estadi, plora per tú, Dani. Plora per la injustícia de no poder veure't més defensar amb orgull aquest braçal que has portat poc temps però que has honorat. Plora impotent de no saber afrontar la tragèdia que l'ha colpit. Plora perquè ja no hi ets. Plora, i no hi ha manera de consolar-lo.
Des d'ara, el cel és encara més blanc i blau: allà, hi ets tú: el nostre gran capità!
Ha mort Dani Jarque. Visca Dani Jarque!


MARC RAYMUNDO. El Punt.cat


Mor el capità Jarque
Daniel Jarque González, nascut l'1 de gener del 1983 a Sant Boi de Llobregat, va posar ahir punt final a una vida que de petit va viure sempre amb un pilota de futbol a la vora.

Les primeres passes com a esportista i en un terreny de joc les va fer en el CF Cooperativa de Sant Boi, l'equip del seu barri. Ràpidament, però, amb només 12 anys, Jarque va començar l'aventura espanyolista entrant a formar part dels equips inferiors del futbol de base. Des de llavors, el central ha viscut 14 anys lligat als colors blanc i blau fins a convertir-se el 18 de juliol passat en el primer capità del primer equip.

Des d'un bon principi el defensa català va destacar en tots els àmbits. La seva sobrietat com defensa i la seva personalitat tant al camp com a fora van fer que s'obrís les portes de l'èxit amb la humilitat com a recepta fonamental. Després de dues temporades en el filial blanc-i-blau que dirigia Ramón Moya, l'ara tècnic del Sabadell va ser l'home que va endinsar-lo en el món del futbol de l'elit fent-lo debutar el 20 d'octubre del 2002 en un partit contra el Recreativo de Huelva. Aquell dia Daniel Jarque, amb el dorsal número 32 a l'esquena, va sortir al terreny de joc de Montjuïc substituint Domoraud quan faltaven deu minuts pel final del partit.

Aquell 20 d'octubre, el primer matx que dirigia Ramón Moya a la banqueta del primer equip, el central català es donava a conèixer als aficionats periquitos. Una afició, que juntament amb la família del defensa i els seus companys, ahir va ser colpejada per la tragèdia, però que segurament recordarà amb orgull cada una de les actuacions que va fer Jarque. Creixent professionalment a l'eix de la defensa juntament a companys de demarcació com l'actual tècnic, Mauricio Pochettino, o Soldevilla i Lopo, el jugador de Sant Boi va aconseguir ràpidament ser un fix en l'onze titular.

En total Daniel Jarque ha disputat 212 partits oficials amb l'equip del seu cor (173 de lliga, 22 de la copa de la UEFA, 15 de copa del Rei i 2 de la supercopa d'Espanya). El destí ha volgut que el central jugués el darrer partit davant la seva afició en la inauguració del nou estadi contra el Liverpool el 2 d'agost passat, fa tot just quatre dies. Un partit, davant els anglesos, que va significar un dels moments més importants de la història de l'Espanyol. Jarque era present en aquesta cita i un partit més va mostrar-se impecable, aquest cop amb el braçal de capità que el cos tècnic i els companys van atorgar-li. Un fet que destaca la qualitat humana i professional d'un defensa que ha viscut els moments més màgics dels 109 anys de vida del seu club.

Jarque va ser el central de l'equip que va vèncer la copa del Rei el 12 d'abril del 2006 al Bernabéu contra el Saragossa, i l'indiscutible defensa titular de la plantilla que la temporada 2006/2007 va aconseguir arribar a la final de la UEFA sense perdre cap partit.

Sense cap mena de dubte, Dani Jarque ha estat el líder de l'Espanyol dels darrers anys i el campió en la senzillesa. Tots periquitos el recordaran sempre més amb molt d'orgull.

Les mostres de condol arriben de tot arreu, i continuaràn durant tot el dia. Aquestes son unes quantes, representatives dels diferents sectors del mon del futbol: Organismes institucionals, clubs de futbol, penyes del RCDE, articles de la premsa esportiva, i pericos a la xarxa d'internet.

8 comentaris:

Emilio ha dit...

Que palo amigo Josep María. Que palo más fuerte.

Albert Olivé ha dit...

És molt dur. Mai et pots arribar a fer a la idea d'aquest tipus de noticies.
Descansi amb pau, Dani Jarque.

Albert ha dit...

Encara ara no m'ho acabo de creure. Per què tenim tanta mala sort? Dani era el millor central i sempre estarà amb nosaltres.

Anònim ha dit...

Hipopotamo ha dit....
Dani siempre ha representado los valores de nuestro Club, sencillez,humildad, elegancia y sobre todo un gran sentimiento perico.
Yo tambien me sumo a que nuestro estadio de Cornellá-Prat pase a llamarse Estadi Dani Jarque.
Descansa en paz Dani, jamás te olvidaremos

Anònim ha dit...

Gràcies estimat Jarque per ser l'abanderat de l'espanyolisme com a capità. Gràcies per tots aquests anys que ens has fet disfrutar amb el teu joc i el teu gran esperit. Estaves ja a mig camí de ser llegenda, però ara ja seràs llegenda per sempre!!!
gausfred

Alfred Puig ha dit...

Descansi en pau Dani Jarque. Un perico de cor.

Josep Maria ha dit...

Una salutació a tots, amics. No tinc ja més paraules. Les poques que encara em sortien impregnades d'aquest SENTIMENT PERICO que sempre s'ha de tenir ( "a les duras y a las maduras"), ja les he deixat anar espontàniament.
No puc dir-vos més que ànims a tothom! La vida continua, i l'Espanyol, malgrat tot, haurà de continuar..

Sentimiento Perico ha dit...

Allí estuvimos amigo Josep Maria, te vi de lejos, pero no pude acercarme a saludarte, aunque me hubiera gustado hacerlo en estos duros momentos.

Ánimos!.

http://sentimientoperico.blogspot.com




S E N T I M E N T P E R I C O . C O M