dimarts, 13 de maig del 2014

LA MITJANA D'AFLUÈNCIA A L'ESTADI EN LLIGA
HA CAIGUT PER SOTA DELS 20.000 ESPECTADORS

COMPARATIVA D'ESPECTADORS        

. .
  CORNELLÀ (2013/14) CORNELLÀ (2012/13) CORNELLÀ (2011/12) CORNELLÀ (2010/11) CORNELLÀ (2009/10) OLÍMPIC (2008/09) OLÍMPIC (2007/08)
VALENCIA C.F. 18.121 24.054 24.205 23.652 30. 029 34. 130 18.100
REAL BETIS B. 23.810 20.410 21.810 - - 31. 330 30.200
ATHLETIC CLUB 17.910 23.123 21.154 23.023 25. 110 32. 490 24.800
GETAFE C.F. 19.489 19.053 21.414 23.421 29. 280 18. 225 18.750
ATLÉT.  MADRID 26.711 21.888 20.823 28.110 32. 620 11. 725 12.150
MÁLAGA C.F. 16.143 21.267 26.132 22.040 25. 130 30. 840 -
SEVILLA F.C. 21.853 16.712 16.627 21.043 24. 100 29. 110 21.910
REAL SOCIEDAD 14.575 22.323 20.110 26.400 - - -
R. VALLADOLID 16.915 20.423 - - 27. 130 19. 350 16.225
REAL MADRID 32.131 30.023 34.423 40.240 39. 170 33. 950 36.250
R.C. CELTA 13.710 20.723 - - - - -
GRANADA C.F 14.011 18.506 26.023 - - - -
VILLARREAL C.F. 12.650 - 23.417 24.244 26. 345 16. 350 14.100
ELCHE C.F 20.825 - - - - - -
LEVANTE U.D. 19.665 20.121 19.528 26.210 - - 10.900
F.C. BARCELONA 31.666 27.578 35.122 40.010 39. 260 31. 660 37.826
RAYO VALLECANO 16.110 21.497 26.110 - - - -
U.D ALMERÍA 14.768 - - - - - -
C. AT. OSASUNA 21.950 20.523 24.052 26.820 25. 023 11. 325 21.150
R.C. DEPORTIVO - 15.280 - 24.819 24. 210 23. 875 21.650
REAL ZARAGOZA - 16.923 29.310 26.910 24. 025 - 25.150
REAL MALLORCA - 17.169 19.740 20.134 26. 210 29. 180 20.600
SPORTING GIJÓN - - 20.640 25.713 26. 724 19. 350 -
REAL RACING - - 18.223 24.427 25. 180 24. 125 22.100
HÉRCULES C.F. - - - 26.110 - - -
U.D. ALMERÍA - - - 24.345 22. 275 11. 325 9.400
XEREZ C.D. - - - - 28. 420 - -
C.D. TENERIFE - - - - 29. 100 - -
CD NUMANCIA - - - - - 18. 450 -
RECREATIVO - - - - - 19. 832 22.650
REAL MURCIA - - - - - - 14.150
TOTAL ................. 373.013:19 = 19.632, 2 397.596: 19= 20.926 448.863 : 19 = 23.624, 4 497.671: 19  = 26.193, 2 529. 341:19 = 27.860 446. 622: 19 = 23. 506,4 398.061: 19 = 20.950,6





S E N T I M E N T P E R I C O . C O M