divendres, 6 de març del 2015

COMUNICAT DE SERGIO GARCÍA DE LA FUENTE

Havent tingut coneixement a través de la Cadena SER, en el seu programa "El Larguero" de José Ramón de la Morena i el que s'ha afirmat respecte a la meva persona, en la meva condició de jugador de futbol professional, i pel que fa a la possible comissió d'un delicte de corrupció en l'esport, manifestar que mai he participat en acció delictiva alguna, amb o sense relació amb l'esport, de manera que, des d'aquest moment, em poso a disposició dels tribunals en el cas que sigui necessària la meva col•laboració per aclarir o dissipar qualsevol dubte sobre els fets dels quals he tingut coneixement a través del programa "El Larguero", de José Ramón de la Morena, a la Cadena Ser, el passat 5 de març.

Manifestar així mateix que em reservo les accions legals oportunes per a la salvaguarda del dret a l'honor i a la meva pròpia imatge contra qualsevol persona física o jurídica que pretengui relacionar-me amb qualsevol activitat delictiva.

Sergio García de la Fuente





S E N T I M E N T P E R I C O . C O M