diumenge, 19 de juliol del 2009

ESTRENA FELIÇ DE CORNELLÀ-PRAT.
POSSE ACONSEGUEIX EL PRIMER GOL

L'ESTADI







ELS PARTITS






































LA GENT PERICA














Primer triomf espanyolista en Cornellà – El Prat
Els veterans del RCD Espanyol han derrotat als dos rivals que s’han enfrontat en aquests primers partits disputats a la nova llar espanyolista.
Davant el Cornellà, l’Espanyol ha vençut per 3-0 i davant el Prat 3-2 amb remuntada inclosa.

En un bon segon temps, l’Espanyol sentència el partit
El primer temps ha estat molt més igualat del que a priori es podia pensar. L’Espanyol en el segon temps s’ha avançat mitjançant el “Cholito” Martín Posse al culminar una preciosa jugada de contracop amb l’excepcional aportació de Dani Solsona.

El protagonista de la matinal, ha estat Manel Martínez. El davanter ha aconseguit el segon gol que dona el triomf, i el tercer en una jugada desafortunada de l’equip verd, que rebotant-li la pilota al davanter espanyolista ha acabat dins la porteria.

Remuntada davant el Prat
Molt més difícil ha estat el triomf davant el conjunt del Prat. Aquests s’han avançat amb dos gols, posant coll amunt el partit. Però els veterans espanyolistes no s’han rendit i amb dos gols de Manel han igualat l’encontre. Un penal sobre Serrano, executat per Jordi Lardín (que s’ha hagut de retirar lesionat), ha establert el resultat definitiu.
Els partits eren de dues parts de trenta cinc minuts cadascuna.

Ha realitzat la sacada d’honor, el fill petit del President i propietari del RCD Espanyol, Sergi Sánchez Llibre. Dir que Juan Josep Bertomeu, ha disputat uns quants minuts que han estat els darrers, tancant una llarga etapa defensant la porteria espanyolista amb els veterans.

Per part espanyolista han jugat: 1 Bertomeu / Blanch, 2 Eloy, 3 Patón, 4 Molinos, 5 Iñaki, 6 Cristobal, 7 Posse, 8 Solsona, 9 Escaich, 10 Lardín, 11 Marañón, 13 Raul Arribas. 14 Moj, 15 Longhi, 16 Uceda, 17 Samper, 18 Job, 19 Serrano, 20 Àlex, 21 Manel, 22 J. Mas, 23 Pineda, 24 Jaume, 25 Morales, 26 Orejuela, 27 Pepín, 28 Robi, 29 Mágico Díaz, 30 Macanás, 31 Dani.

3 comentaris:

Emilio ha dit...

No sé por qué, pero ya intuía que las mejores fotos del partido de hoy las encontraría en este blog ^_*

Sentimiento Perico ha dit...

31 Dani, este que veterano es???!!!!

Vaya enchufismo!.

Saludos.

http://sentimientoperico.blogspot.com

Josep Maria ha dit...

Emilio, se hace lo que se puede. No quedé precisamente contento ya que varías fotos no me quedaron precisament bien del todo... Y los equipos siempre forman cara a la presidencia, igual que en Montjuïc... Se ve que los de la otra lateral no pagan los carnets...
Saludos.

Sentimiento Perico. Muy pronto el socio acabará percibiendo la diferencia de que una persona sea presidente, o máximo accionista o por el contrario sea el propietario de la entidad. Y que todo aquel que lea estas palabras no piense que hay ningún tipo de animadversión hacia Sánchez Llibre (tampoco servilismo ni aceptación de su última jugada). Con cualquier otra persona escribiría lo mismo o aún peor.

Entre toda la fauna de dictadores deportivos, de hombres ególatras que han destacado a través del fútbol, de todos los que econónicamente han crecido a travès de la publicidad del fútbol, podemos sentirnos orgullosos que sea Sánchez Llibre pues puede que sea el menos malo de todos, si lo comparamos con todos estos personajes. PEro ese no es el problema. Dani, es humano, con sus grandezas y miserias, y no es eterno tampoco. El club nunca debe de ser de una persona por que esa propiedad, queda preñada de una serie de peligros sino a corto plazo, a medio, que inevitablemente acabarán cerniéndose sobre el RCDE. Cuando se planteó el tema de las SAD, todos los pericos pusieron el grito en el cielo, (Pardo intentó hacer lo que pudo para capear el temporal, atomizando el reparto), incluso Don MAnuel Meler, QPD, alertó en muchas ocasiones del peligro que algún día el club quedara en manos de una persona. Hoy, 18 años después eso ya se ha producido. Quizás el siguiente plazo sea más corto y mucho más doloroso. Hay mucha, demasiada gente en Catalunya (por ejemplo) que les molesta nuestro nombre, por connotaciones políticas. Las juntas d'accionistas ya ni tienen sentido ni nada. Y muchas otras cosas que se iran viendo, como por ejemplo la que me citas...

Saludos.




S E N T I M E N T P E R I C O . C O M