dijous, 18 de març del 2010

SERGIO FIDALGO PRESENTARÀ
EL SEU NOU LLIBRE EL 26 DE MARÇ


Presentació a la seu "dels Incansables"
Sergio Fidalgo presentarà el proper divendres 26 de Març a les 19:30 hores, en la seu social de la Penya Els Incansables (Freser, 208 bis), un llibre en homenatge a Raul Tamudo, Ivan de la Peña i Luís García. Un llibre de 96 pàgines que servirà de reconeixement des de la base d’aquests tres grans jugadors que han passat per l’entitat espanyolista. A bon segur, no deixarà a ningú indiferent i malgrat que no és la intenció del autor (que tan sols vol reconèixer la trajectòria d’aquests tres jugadors en hores baixes dels mateixos), la polèmica en bona part dels seguidors espanyolistes estarà assegurada...

Aquí teniu les dades i comentari del mateix que el periodista i activista perico ens ha enviat i que reproduïm.





"El Trío maravillas" (Editorial Printcolor) es un homenaje a Luis García, Raúl Tamudo y De la Peña en un momento en el que ya no reciben las alabanzas de antaño.


Este libro no quiere ser “objetivo” ni “ecuánime”, porque al hablar del Trío maravillas, tres de los mejores futbolistas que han pasado por el RCDE, sólo queda ponerse de pie y agradecerles todo el buen fútbol que nos han dado. Se ha vertido tanta sinrazón contra unos jugadores tan comprometidos y que nos han dado tan buen resultado, que era necesario un homenaje. No es una obra histórica ni biográfica, pero sus páginas irradian amor, admiración y respeto por Luis García, Iván de la Peña y Raúl Tamudo. Después de haber visto en los
veintitrés años que llevo de socio del RCDE tanto jugador petardo, tanto fútbol piedra, tanto patadón y balón a la olla y haber tenido tantos cabreos y decepciones no puedo olvidar a quienes me han dado algunos de los instantes más felices que he vivido como perico.


Esta obra recoge los testimonios de pericos ilustres, como Ferran Martorell, Alberto Ariza, Josep Maria Piera, Jaume Rodríguez, Rogelio Rengel o Ander Mirambell, que dan su opinión sobre tres de los mejores jugadores que han pasado por el RCDE.


Sergio Fidalgo (Barcelona, 1968) es el socio 4001 del RCDE. Ha sufrido dos descensos y ha ido a cuatro finales: lloró en Leverkusen y Glasgow y alucinó en Mestalla y en el Bernabéu. Ha sido directivo de la Federació Catalana de Penyes del RCDE y de la Penya Universitària. Fue columnista de BiB, uno de los fundadores de Pericos on line y director de Grada perica, un programa de TV del portal E-notícies. Actualmente es director de la revista 23 perico, columnista de AS, colaborador de COPE (L’Alternativa y Ara Catalunya) y de Canal 25TV (El pentàgon). Es autor de La vida es una tómbola, Con Dani y contra Dani, El sorpasso perico y co-autor de Las bravas del Bar Tomás, junto a Carles Valls.
Su correo es 23perico@gmail.com.

Saldrá a la venta a partir del 31 de marzo, en las principales librerías de Cataluña (Casa del Libro, Bertrand, Catalònia, etc). Más información en www.23perico.com o llamando al 678 423 324.


Sergio Fidalgo

sergifidalgo@gmail.com
www.sergifidalgo.com






S E N T I M E N T P E R I C O . C O M