divendres, 19 de juny del 2015

S'INICIA EL DEFINITIU
DESMANTELLAMENT DEL PRIMER EQUIP FEMENÍ

Nuria Mendoza i Bárbara Latorre son les primeres baixes que oficialment ha comunicat el RCD Espanyol per la propera temporada en el primer equip femení. Malauradament dos dels principals puntals de l’equip abandonen aquesta nau a la deriva que de la mà del incompetent Albert Garrofé (aspirant aquest senyor a botxí del futbol femení espanyolista) s’ha convertit en poques temporades després de ser hegemònic a Catalunya i un dels clubs femenins més reeixits a nivell nacional.   

Núria Mendoza Miralles (Monistrol de Montserrat, 15/12/95) s’inicià en les categories inferiors del futbol femení espanyolista arribant en 2007 procedent del CF Monistrol.


Bárbara Latorre Viñals (Saragossa, 14/03/93), arribà l’estiu de 2013 procedent del Prainsa Zaragoza, anotant 13 gols i 6 gols en cadascuna de les dues temporades respectivament. La davantera jugarà en el FC Barcelona la propera temporada.  



Núria Mendoza s’ha volgut acomiadar dels que l’han recolzat sempre amb aquesta carta oberta. Recordem que fa ben poc va rebre la distinció d’ “Incansable de l’any” per part d’aquesta penya perica per la seva trajectòria defensant aquesta samarreta. També Bárbara Latorre va rebre el reconeixement  dins la categoria de futbol femení en la passada Gala de les Penyes del RCDE (2014).

“Família perica, moltes gràcies per tant durant els vuit anys que he estat defensant la samarreta d'aquest gran club. Amb molta pena, però amb ganes de nous reptes, a partir de la propera temporada que he decidit posar un nou rumb a la meva vida i abandonar l'Espanyol. Encara que espero que això no sigui un adéu, sinó un fins després.

Aquí m'he format com a futbolista i com a persona, però ara el cos em demana un canvi d'aires. Vull tornar a gaudir del futbol i retrobar-me com a futbolista. Però no volia anar-me'n sense donar les gràcies pels moments que he viscut a companyes, que han estat moltes durant aquests intensos vuit anys, entrenadors que he tingut, delegats, fisioterapeutes, metges, responsables del femení i del club, i, sobretot, a l'afició que tant ens dóna suport i creu en nosaltres. De veritat, no tinc prou paraules d'agraïment. Sempre m'he sentit molt estimada i espero haver-vos correspost al camp. Us asseguro que sempre he donat el millor de mi mateixa per a un club en què he entès a la perfecció la màxima de 'La Força d'un Sentiment'.

Em sento molt orgullosa d'haver defensat aquest escut des que vaig començar a l'Infantil amb 11 anys. Aquí he complert el meu somni i he arribat al primer equip. Un llarg camí que he compartit amb grans persones i això és la cosa principal que m’emporto. Que sapigueu que sempre us tindré al meu cor i que li desitjo la major de les sorts a l'equip, que estic segura que remuntarà el vol. Aquesta secció es mereix molt, ja que ha donat moltes alegries. Un cop més, gràcies per tant i fins aviat.”

Núria Mendoza





S E N T I M E N T P E R I C O . C O M