dilluns, 15 de juny del 2009

DANI, ACLAMAT A VILASSAR, TORNA A ANUNCIAR
QUE MARXARÀ DESPRÉS DE LA JUNTA


El President del RCD Espanyol, Daniel Sánchez Llibre, aclamat en el XIX Aplec de Penyes del RCD Espanyol celebrat en Vilassar de Mar, va tornar a manifestar en roda de premsa, la seva intenció de deixar la presidència de la SAD, després de la Junta d'Accionistes


“... Jo crec que el que tenia que dir, jo ja ho vaig dir. Jo ja sé que la meva vida a l’espanyol té una caducitat ja, son dotze anys, dotze anys que estic al front d’aquest club, o d’aquesta SAD, lògicament tot té un principi i tot té un final, el que passa que abans de donar aquest pas, que és un pas molt important, les coses tenen que estar molt clares, les coses molt decidides, però si és un fet que el més segur sigui el darrer Aplec de Penyes que assisteixo com a president..


El dia que jo me’n vagi té que ser que ser en una Junta. Una junta que ja sabeu que les juntes les fem el mes..., sobre en octubre, però les coses han d’estar molt clares, molt controlades, molt decidides, i sempre he dit que dic que no es pot abandonar una feina, un barco, sempre dic jo, sense que estigui tot ben controlat (...)”


Per altre costat, ahir van aparèixer pintades a les parets de la Ciutat Esportiva de Sant Adrià, censurant la gestió del Consell, i en especial i particular, al Director General de l’Entitat, Pedro Tomás Marqués, del que els escrits en qüestió afirmaven que hi havia “60 millones de razones para echarte”.... Censura a la poca ambició, i al conformisme en l’entitat espanyolista.







1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola Companyos: Jo no he vist aquest retols, peró per aixó si tenen personal i temps per treure de la llum pública,
En fi, jo tinc una dita en castellà, perque quan era jove no havia altra menera d'apendre." a cada puerco le llega su San Martin." A cada porc li arriba el Sant Marti.
Salut i Espanyol.
Figot47




S E N T I M E N T P E R I C O . C O M