dimarts, 26 de juliol del 2011

PREGUNTES IMPERTINENTS

Preguntes impertinents



  • Em pregunto quin ha de ser el  motiu pel quals a molts que tenim el carnet domiciliat (pel que puc comprovar any darrera any, un error per part meva) tenim que també patir ja no sol com és habitual  amb la marxa esportiva de l’entitat, sinó inclòs comptant les hores que faltaran per rebre el carnet d’abonat abans que es tingui que fer-lo servir (enguany i en aquest cas, pel Torneig Ciutat de Barcelona).?

  • Em pregunto si tant costa enviar-nos al nostre domicili els carnets que HAN SIGUT CARREGATS en compta bancària, el 22 DE JUNY (amb el “mòdic” increment del 10%), amb  suficient temps sense tenir que esperar al penúltim dia? Quin servei de missatgeria és aquest o quines son les veritables raons que mou a l’Espanyol a un servei tant deficient envers el fidel soci? 


  • I dic els carnets... Per que en el meu cas, tan sols n’he rebut un... El del femení, cobrat per l’entitat en la data senyalada, els senyors del RCDE o de Disval no han tingut a bé d’enviar-lo i ja és la segona vegada que succeeix en els darrers quatre anys. Bé, quan l’estrena del nou estadi (a la “fantasmada” de presentació del tal Nakamura) me’ls van enviar a la mateixa adreça però.... de Barcelona !!!!

  • Em pregunto si els empleats del PAS tenen ordres dels superiors o senzillament son ignorants totals, o no tenen gens d’interès i passen, a l’hora de promocionar el carnet del femeni?


    M’explico: Dic això, per que des que s’han queixat dins el consell de les dificultats per mantenir el femení pel seu dèficit, han pujat el carnet fins a 25 euros (25% augment tot i estar en època de crisi, no els hi tremola gens la mà a l’hora de pujar-los tots els carnets) i en comptes de proposar, difondre i sugerir el carnet als abonats, resulta que ja m’han informat fins a sis amics meus que s’han trobat en igual situació, que els hi ofereixen (com no!) pagar els 6 euros de la Fundació si ho desitgen, i la targeta “My Team Passion” que com tothom sap, tots estem “bojos” per adquirir-la i activar-la per que és tot un “èxit” si em permeteu la ironia. Del carnet del femení, res de res. I també es casualitat que fins a sis persones m’ho hagin dit igual... Casualitat? Ignorància d’aquell empleat del PAS? Interès per que el soci no respongui per pogué liquidar ben aviat la secció?. Vosaltres mateixos penseu el que voleu; segur que encertareu...

  • Em pregunto si ens agafem a llei concursal, canvien de nom, i ens diem Real Club Deportiu Espanyol de Catalunya 1900, ¿Podrem seguir jugant a Primera Divisió i amb els 142 milions d’euros de deutes totalment liquidats i vençuts?... Segur que pensareu que no... Llavors, en què ens diferenciem amb el Lleida?...
  • Em pregunto com clubs que estan en llei concursal i en aquest cas a Primera Divisió, poden gastar-se milions en adquirir una plaça de Segona “B” pel seu filial?... mentre a nosaltres amb el crèdit sindicat ens controlen i ens miren fins el darrer euro...      
  • Em pregunto si el President del Gobierno de España, don José Luis Rodríguez Zapatero, no té altres maldecaps, problemes, assumptes, i urgències varies que les de reunir-se amb Cesc Fábregas per no se sap ben bé que tractar-ne?... Em sembla patètica aquesta imatge quan el país es troba en les situacions socials, financeres, econòmiques i polítiques que es troba i més quan ell i el seu govern son els que haurien de posar punt i final (modificant la legislació que sigui necessària) aquest dispendi indigne, immoral i ruïnós en tots els sentits, que signifiquen els fitxatges de FC Barcelona i R.Madrid,  R.Madrid i FC Barcelona. En època de greu crisi... i aquest senyor dona la imatge, que sent barcelonista com és i com sempre ho exterioritza a la mínima ocasió, sigui l’ambaixador plenipotenciari del senyor Rosell (i no el de la CEOE, precisament) davant el jugador de l’Arsenal…  


  • Em pregunto si el senyor Trias també considerà una “desgràcia” que el torneig estiuenc que organitza el RCDE porti el nom de la ciutat de Barcelona?... Una ciutat que com diria J.L. Núñez davant l’alcalde Clos “porta el nom del nostre club”....Segurament, senyor alcalde de BCN, el soci perico li farà saber la seva opinió demà després de tant desafortunades expressions... suposant es clar, que tingui a bé de venir a l’estadi....





S E N T I M E N T P E R I C O . C O M