dilluns, 26 de novembre del 2012

POCHETTINO HA DEIXAT DE SER TÈCNIC DEL
RCD ESPANYOL. RAMON PLANES TAMBÉ CESSA DE LES SEVES FUNCIONS.

Comunicat oficial 

El RCD Espanyol de Barcelona vol anunciar públicament un seguit de decisions preses pel Consell d’Administració de l’entitat encapçalat pel president Joan Collet i que afecten a l’estructura professional de l’Àrea Esportiva i del primer equip:

1. Mauricio Pochettino deixarà avui mateix de ser l’entrenador del primer equip masculí de l’entitat. Aquesta tarda, el club i el tècnic han acordat rescindir de mutu acord el contracte que els unia.

2. Ramon Planes cessa de les seves funcions com a director esportiu del club, havent arribat també en el seu cas a un acord de rescissió de mutu acord entre ambdues parts.

El RCD Espanyol vol agrair públicament la dedicació i l’entrega de tots dos professionals durant la seva etapa en l’entitat, així com desitjar-los molts èxits, tant en l’àmbit personal com esportiu, d’ara en endavant.

D’altra banda, el club anuncia que Mauricio Pochettino i Ramon Planes, acompanyats del President Joan Collet, oferiran una roda de premsa de comiat dels dos tècnics avui dilluns dia 26 a les 19.30 hores a l’Auditori de l’Estadi RCDE.   


RCD Espanyol SAD.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

La mayor y mejor alegria de toda la historia de todos los pericos de verdad, los que queremos lo mejor para el club! Por cierto que penosa rueda de prensa de despedida, lagrimas de cocodrilo! Ahora sabra como en su dia lo mal que lo pasaron coro tamudo kameni y un largo etc a los que este individuo maquiabelico maltrato y los trato como a perros abandonados! Ha sido la noche que mejor he dormido en mi vida!!

Anònim ha dit...

Ah por cierto planes, ahora vas a saber lo que es estar en el paro muchos años, porque no se que equipo de elite con tus nulos conocimientos futbolisticos te va a querer, ahora sabras lo que es sufrir como tu has hecho sufrir a otros, a chavales de 16 años, a empleados mejpr preparados que tu y un largo etc de gente que te desea lo peor!!!! Ahora por fin todos respiramos tranquilos, se ha hecho justicia!

Anònim ha dit...

Simplemente decir ALELUYA, no era logico que estuviera entrenando aun al equipo, y Planes, asi podra dedicar todo el año a descansar y no tendra que trabajar un mes como lo hacia en el club. Si el rumor de Rafa Montfort como sustituo de Planes, aplaudire a la directiva y a Collet. En cuanto al sustituo de Pochettino, Aguirre me sirve para salvar al equipo esta temporada y ya la siguiente jugarsela con algun entrenador que sepa de que va la casa, como puede ser Rubi.




S E N T I M E N T P E R I C O . C O M