dilluns, 2 de juny del 2008

UN GOL DE NOEMÍ DONA ESPERANCES A UN ESPANYOL A VORA DEL K.O.

JORDI GÓMEZ AMPLIA EL SEU CONTRACTE. AVUI ES POT FER PÚBLIC EL NOM DEL TÈCNIC PER LA PROPERA TEMPORADA. HERRERA PRESENTARÀ LA LLISTA DE "CANDIDATS" A LA COMISIÓ EXECUTIVA DEL CONSELL.



PRAINSA ZARAGOZA: 3 - RCDE FEMENÍ A: 1
Ensopegada del femení del RCD Espanyol a Saragossa davant un Prainsa reforçat, que va arribar a guanyar per 3-0 a falta d'un quart d'hora. El gol a pilota parada de Noemí Rubio, dona esperances cara a la tornada a Sadrià la propera setmana. Molt prim haurà de filar l'equip d'Emilio Montiagut per mirar de no encaixar gols i donar-li la volta a l'eliminatòria per poder ser present al sorteig de les semifinals.

Fitxa Tècnica:
Prainsa Zaragoza: Andreia, Almudena, Iris (Leti, min.62), Sonia, Emily, Vicky, Laura, Messeguer, Mariela, Julia, Edite.

RCD Espanyol: Cristina, Ane, Chola, Miriam Dieguez, Marta Torrejón, Núria Guardia, Noe, Carol, Marta Cubí, Sara Serna, Vicky (Marta Corredera, min.45)

Gols: 1-0 Julia (min.4), 2-0 Mariela (min.58), 3-0 Julia (min.76), 3-1 Noe (min.84)

Àrbitre: Ha tret groga a Marta Torrejón (min.41), Nuria Guardia (min.88) i pel Prainsa Zaragoza a Emily en el 93.

Partit d'anada dels quarts de final de la Copa S.M. La Reina.

1 comentari:

Anònim ha dit...

HOLA AMICS/GUES
SI GUANYEM X 2 A 0 PASSEM. ESPEREM QUE LES NOSTRES JUGADORES
FACIN UN BON PAPER EL DIUMENGE I ES CLASSIFIQUIN.LA MÀFIA DE LA RFEF HA
CONTRIBUÏT AL RESULTAT DEL PARTIT HA DEIXAT FITXAR A L'EQUIP CONTRARI
UNES QUANTES JUGADORES SENSE ACABAR LA TEMPORADA, I AMUNT LIS DEIXA
JUGAR ALS CAMPS DE LA RFEF.
SALUTACIONS JOSE CARRERA




S E N T I M E N T P E R I C O . C O M