dimecres, 31 d’octubre del 2007

IMATGES DELS JUGADORS EN EL DARRER DESPLAÇAMENT





Fotos cedides per Pancho Nieto, que des de la distància segueix el nostre club.


El sentiment perico s’estén al llarg de la geografia catalana i també fora del límit de nostra Catalunya. Per la resta d’Espanya o del mon, hi ha espanyolistes que per diverses raons es troben lluny de la nostra terra però senten tant o més que nosaltres els nostres colors des de la distància, en llocs moltes vegades on el nostre club es totalment ignorat i on tenir la mínima informació del que succeeix a l’entitat blanc i blava es pràcticament un miracle, que només la xarxa d’internet ha permès solucionar en part.


Aquí teniu unes fotos d’un espanyolista de Mallorca, d’algú a qui no tinc el gust ni tan sols de conèixer però si a un amic familiar seu, per que l’home va anar a l’aeroport a rebre els nostres jugadors quan s’havien d’enfrontar al Real Mallorca. Aquestes fotos amb diversos jugadors i sobre tot amb Raul Tamudo a qui molts consideren dins del nostre club una persona inaccessible i fora del terreny de joc li qüestionen el seu caràcter i la seva manera de ser reservada, venen a mostrar lo contrari, accedint a fotografiar-se amb un seguidor feliç al veure als seus ídols.

4 comentaris:

Emilio ha dit...

El día después de ganar la copa en el Bernabeu, coincidí en Barajas con tres pericos mallorquines. Uno era un hombre mayor y los otros dos eran un chico joven y un niño pequeño. Tomamos un café junto y estuvimos hablando un rato mientras esperábamos a nuestros respectivos aviones. Como tú dices, el "SENTIMENT PERICO" es visible por toda España. De hecho, con el tema del blog ya conozco peric@s desde Getxo hasta Tenerife pasando por Cadiz. Eso, sin olvidar las Baleares, en donde aparte de un servidor y varios conocidos mas de Ibiza, tenemos a Keyplus, a los que tomaron un café conmigo en Barajas o al hombre este de las fotos. Tal vez no seamos muchos, pero somos muy buenos. De eso, no me cabe la menor duda.

Josep Maria ha dit...

Hola Emilio. Naturalmente que ha más pericos en Mallorca y las demás illes, entre los que aún no he tenido el gusto de conoceros personalmente, ni a ti, ni a Keiplus ni a Juanjo Bertomeu, ni otros que supongo habrán. Gracias a internet nos vamos conociendo aunque sea virtualmente.
Saludos, y a veces como esta semana, siento sana envidia de estar en otro lugar como vosotros, que en esta Catalunya adoctrinada y sometida.

Anònim ha dit...

Y aún hay mas, que no os quepa duda, no somos muchos, pero haberlos haylos, ademas hay una peña perica constituida en Palma, concretamente en Marivent. Bueno ya te cederé algunas fotos sobre el envento en Son Ferriol y nuestro Juvenil, espero que no pase lo que ocurrio en la fase de ascenso y esa invasión al terreno de juego en busca de nuestro exportero Biel. Saludos.

Josep Maria ha dit...

Eso, esperemos que todo transcurra con normalidad,y no se repitan aquellos lamentables incidentes. De momento continúa líder el juvenil aunque empatado a puntos con los maños.
Saludos.




S E N T I M E N T P E R I C O . C O M